En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 2. oktober 2012

Sykehusdag igjen...


I dag var det en ny dag på sykehuset, på dagpoliklinikken.
Hadde ventet at dette kunne ta hele dagen, Theo skulle inn på kontroll på nefro.
Det pleier bli MYE venting på dagpoliklinikken. 
Gleden var derfor stor da vi ble ferdig på et blunk og fikk reise hjem.

Nå er det ikke sykehus igjen før på torsdag, da med Hennie og Leni.



Mobil høstbilder fra sykehuset.
Mye flotte farger ute nå.


Ønsker dere alle en flott dag!!




3 kommentarer:

  1. Huff, synes det er mye sykehusbesøk på dere...
    Ikke bare bare :-/

    Ha en fin kveld!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Takk for hilsen inne hos meg, slik fant jeg jo deg!
    Jeg har lest litt forskjellig på bloggen din nå og skjønner at
    dere har ganske så tunge hverdager, med mye utfordringer!
    Og det må vel føre til at du ofte føler at tiden ikke strekker til?

    Jeg beundrer dere, det gjør jeg virkelig!
    Ønsker dere så gode dager som mulig :)
    God klem :)

    SvarSlett
  3. Hei, fant hit via mammablogger:)
    for en fin blogg du har, og nydelige barn:)
    Legger bare igjen et spor etter meg her jeg, ha en fin dag:)

    SvarSlett