En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 4. oktober 2012

Sulten


Jeg er sulten, er maten snart ferdig?
Nå da, er den ferdig nå da?
Nå da, mamma, er den ferdig?
ÅÅÅ, hvor lang tid tar det?
Er det ikke snart ferdig?
Jeg er sulten
Er det snart ferdig eller, jeg kommer til å sulte i hel!!
Nå må det snart være ferdig!!
MAMMA!!
Hvor lang tid nå da?


Hjemmelaget pizza er ikke lett å vente på!!



1 kommentar:

  1. MEN.....vel verdt ventingen!!
    Prøver å lære mine barn at alt blir bedre når man får vente litt...slik som Linus i går da vi var på vei hjem fra håndballtrening:
    "!Å mamma ej skulle ønske bursdagen min var i morra og ikkje om en mnd!"
    Forklarte han da at "Jamen tenk kor kjedelig da...da he' kje du nokke å glede dej til!Tenk kor heldig du e som kan tenke på ka slags selskap du skal ha,kenn du skal be,ka du ønska dej...!"
    Det er grusomt å vente på noe godt,men en herlig forentningsfull følelse likevel.Sikker på at Pizza'n blei den beste ever!!!Og nå fikk jeg lyst på pizza til kvelden,men gjengen forlanger vel den vanlige taco'n ?
    God helg:)
    Toveklem:)

    SvarSlett