En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 25. oktober 2012

Kranglefanter og en flott høst


Mamma bloggere har blitt beskyldt for å forherlige mammatilværelsen, 
det har jeg tenkt å ordne litt på nå...

Mine fem herlige barn har nemlig blitt til noen kranglete monstre.
Ja, alle barn krangler litt innimellom.
Med fem stykker så blir det mye krangling hver dag,
men dette her er helt vanvittig.

Det er intens krangling, grining og ballade.
De gjør hva de kan for å erte og plage hverandre, 
belønningen er enda mer høyrøstet skriking, grining og enda mer plaging og erting tilbake.
De gjør en stakkars sliten mor helt fullstendig gal.


Dette er IKKE vanlig, men jeg aner ikke hva som gjør det...
Jeg håper de gir seg med det rask, 
nå vurdere jeg nemlig en gi vekk annonse på Finn:

HASTER
3 umulige kranglefanter gis vekk, med utstyr.




Jeg håper dere liker høstbildene,
de er et slags botemiddel for min syting og klaging.

Høsten er virkelig flott i år, enda så våt som den har vert. 










2 kommentarer:

  1. :) Meget gjenkjennbart enda jeg har bare to barn.

    SvarSlett
  2. hehe, ja det er jammen endel av de dagene også innimellom!
    Vittig kommentar og Finn.no ;)
    Ja det er mange av oss som kunne tenke oss å gi dem bort
    noen ganger, tipper de gjerne skulle byttet ut oss også noen ganger hehe :)

    Nydelig høstbilder, elsker fargene!

    Ønsker dere en god torsdag :)

    SvarSlett