En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 19. oktober 2012

Pinlig


men, 
dette er en trøst til dere som tror at dere har møkkete vinduer...


om dine vinduer ser ut som mine...
Ja, da er de møkkete og trenger en vask.

Om dine ser bedre ut enn mine, så kan du trøste deg med at dine vinduer ikke er så gale likevel.


Sånn...
Jeg håper jeg har gjort dagens gode gjerning og gitt noen en trøstende tanke.

Og ja...
jeg skal vaske vinduene... 
planen er før jul!!




1 kommentar:

  1. Da tror jeg nok at du og jeg har ganske like vinduer ;-)
    Nå må jeg riktignok innrømme at jeg vasker vinduene forrige uke, men da MÅTTE jeg bare! ;)
    Ha en fin helg!

    Klemmer

    SvarSlett