En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 15. oktober 2012

Edderkoppsuppe


Syke barn som ikke vil spise,
de får velge middag.
Tomatsuppe er ofte populært, mine liker det godt.


For å piffe opp tomatsuppen så lager vi noen ganger edderkoppsuppe.


Vi stikker spagetti i kjøttboller.
Koker det sammen med tomatsuppen.


Og så har man edderkoppsuppe,
med edderkopper som har litt slappe bein.


Enkelt og greit.
Veldig populært og litt skummelt.

Det er utrolig hva barn synes er spennende mat.
Tar gjerne imot tips fra andre som har litt spesielle matretter!!




3 kommentarer:

  1. He he jeg skal legge meg den på minne , jeg håper å få være så heldig å bli bestemor en gang .
    Har de lite matlyst skal de få edderkopp tomatsuppe.

    Ha en fin ny uke , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Hehe,'så festlig!
    Det skal jeg også legge på minnet ;)

    Ha en fin kveld!

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Hehe, dette var et godt tips :)
    Det skal jeg ta med meg til mine barn, tror det blir stas :)

    Ønsker dere en fin tirsdag, klem :)

    SvarSlett