En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 18. oktober 2013

Høstkos og planlegging


Vi har hatt noen virkelig nydelige høstdager.
Bølla og jeg drikker te i hagen og planlegger neste hagesesong.


Jeg setter der på steinen å småfryser, for Bølla har kapret mesteparten av teppet.
Drikker te og gomler på et eple, Bølla får selvsagt eple også :)
Snakker høyt med hunden om hageplaner, mens jeg peker og viser.


Så det er nok flere en familien som tror jeg har klikket totalt. 
Naboene fikk seg nok en god latter den dagen... også :)


Bølla synes ikke at jeg har klikket totalt, 
og hun er helt enig i alle hageplanene!!











7 kommentarer:

  1. Innom for å ønske en riktig god helg til deg og dine og takke for alle hilsener...
    håper du får en fin høsthelg.

    klem TOVE

    SvarSlett
  2. Jeg syns Bølla høres ut som en fornuftig hund. Jeg prater også med / til min hund, og han er såpass at han snakker tilbake. Ikke alt jeg forstår,men så lenge det høres ut som godlyder antar jeg at han er enig :) Nydelige høstbilder, utrolig hva en kopp te kan utgjøre. En riktig god helg til deg og dine :)

    SvarSlett
  3. Fint med en venn som Bølla. En som er enig i det meste. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Legger meg til som følger hos deg.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  4. Så koselig hagestund med Bølla, hunder kan brukes til så mye hehe.

    God helg til deg også.

    SvarSlett
  5. Et husdyr kan brukes til så mye, også som samtalepartner ;-)
    Flott hund du har!

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  6. Joda, jeg snaker med kattene mine også :) Det er helt normalt? God helg!

    SvarSlett
  7. Så herlig å ha en slik søt hagevenn. Viktig å være enige i planleggingen, så får naboer og andre tror det de tror.

    Klem Vivi

    SvarSlett