En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 1. mai 2012

Snille små gutter...


Å ha snille små gutter, eller snille store gutter, er vel noe alle mammaer liker. Min snille store gutt, vet at mamma elsker blomster. Han kommer ofte hjem med store, eller små blomsterbuketter. Han vet at blomstene i hagen må vi spørre om vi kan plukke. 

Så jeg synes det var litt rart at han kom inn til meg med disse søte kusymrene. For de lignet veldig på...


disse her, som jeg stolt hadde tatt bilde av tidligere på dagen. 
(De har nemlig vert veldig vanskelig å få til.) 
I tillegg står disse på en plass der ungene ikke har lov til å gå.

Likevel, blomstene og ikke minst gutten var så søt, at jeg ikke klarte kjefte. 


Og dessuten så kan vi se blomstene på det hengende pryd kirsebærtreet. Og det pleier bli så flott. Da er det vanskelig å være sint og sur for bagateller.


Syrinen er kommet i knopp, også den står på kanten der ungene ikke får lov til å gå, for det er så høyt ned. Min storelille blomsterplukker har lovet at han skal være veldig forsiktig på kanten, litt rart kanskje siden han ikke skal være der. Men fakta er at han har blitt så stor at jeg muligens må slippe litt taket, og la ham teste kanten, litt. Men...bare når lillesøstrene ikke ser ham. Vi vil for all del ikke ha lille frøken turbo ut på kanten.


Ha en fin dag, med eller uten blomsterplukkere.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar