En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 10. mai 2012

Postkassen vår.


Sånn ser postkassen vår ut. Usedvanlig kul ikke sant.

Molly, fordi vi pleier få samlebetegnelsen Molly familien. Pga etternavnet.

Vi kan ikke ta æren for postkassen selv. Det har seg nemlig slik at mine to brødre synes postkassen vår trengte en liten oppdatering, og det gjorde den. De valgte selv den sjokk rosa fargen. 

Så når vi var vekke en dag, så skrudde de ned postkassen og lakket den. Så ble den tørket, pyntet og skrudd på plass igjen. Da vi kom hjem, så lyste den sjokk rosa postkassen lang vei. Jeg ser bort på gubben og sier: SÅNN POSTKASSE VIL JEG HA. Så kommer vi nærmere og jeg ser at det er vår postkasse. 

Gubben var kanskje ikke så superfornøyd som meg, men han bor sammen med 5 jenter, så han har ikke noe valg. Og postkassen er jo veldig lett å få øye på, ungene våre tar ikke feil postkasse.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar