En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 28. mai 2012

Blå blomster


Disse nydelige blå blomstene fikk jeg en dag en av mine eldste jenter var ute på tur.


En av mange sommer bukketter, men jeg synes de var så nydelige og de lukter kjempe deilig også.


Så jeg vil gjerne ha disse i hagen, men jeg vet ikke hva de heter.
Noen som vet det?


Nå står de å pryder kjøkkenøyen.






4 kommentarer:

  1. Så kjekt å få så fine blomster,men vet ikke navn,ligner på noen jeg har i hagen :)
    Slenger meg på så er du litt nermere 50 ;D

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke funnet navnet enda, men jeg gir ikke opp.
      Takk for "på slenget" :)

      Slett
  2. Ligner veldig på blåregnen jeg har på den andre siden av inngangspartiet mitt....altså på motsatt side av de mørkerøde tulipanene.....

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er ikke blåregn.
      Og jeg har snakket med jentene og tvunget ut av dem "det hemmelige blomsterstedet", og det er et forlatt hus borte med mormoren. Jeg har til og med fått sett at tulipanene vokser der :)

      Slett