En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

lørdag 7. desember 2013

Gøy med snø!!


I dag har juleplaner fått være juleplaner...
rydding har vert et ikke tema
og julebakingen har blitt satt på vent.


Vi har nemlig hatt sol og snø.
Det skjer ikke ofte, så sånt må utnyttes.
Aking i bakken har foregått i hele dag,
sammen med en hel gjeng nabounger.

Vi hadde kun en liten pause midt på dagen for litt minipannekake spising.
Det tok litt tid å steke minipannekaker til så mange unger,
sultne unger også, men for en herlig gjeng.


Da alle var mette og varme, så var det rett ut igjen.
I morgen sies det at snøen skal forsvinne,
så vi må rett og slett utnytte den når den er her.
Etter at det var blitt mørk satte vi en stor lyskaster i bakken,
det er nesten enda gøyere da.

Nå håper vi at værvarselet er helt feil og at vi får beholde snøen lenge enda!!






 

1 kommentar:

  1. Så gøy!Tenker barna koste seg!det viktigste i livet er å kose seg med barna..store eller små.Så for det andre vente litt..Ja idag er det grått her i Bergen..Men jeg hører fra mitt rom at naboen er ute å måker så litt snø kom i natt.Vi bor så høyt oppe at det tar tid for snøen å forsvinne.I dag skal jeg prøve meg på Hjortebakst!Har hatt fri en uke fra jobben..så det ble mye førjulskos!
    Jeg husker når jeg var liten att det var en kjempefin tid!Ute å ake og inn til varm kakao og deilig hjemmebakt!såjeg tro hva vi gjør for barna setter seg og bringer tradisjonen videre:))Takk for en fin titt hosdeg!Ha en fin søndag!

    SvarSlett