En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 5. desember 2013

DIY Drivved juletre


 Drivved juletre.

Veldig enkelt å lage.
Drivved kvister ble funnet på tur og samlet på.
Så ble de knekt i riktig lenge,
jeg knakk dem for å få de mer rustikke.
Skru kvistene på en plankebit og surr noen lys rundt.


Enkelt og greit,
og det blir et flott lys.






9 kommentarer:

  1. Hei vennen, så stilig dette ble!
    Veldig godt tips, tusen takk :)

    Ønsker deg gode førjulsdager <3 klem

    SvarSlett
  2. Artig og kreativt juletre. Det ble kjempefint. Ønsker deg en fin dag.

    SvarSlett
  3. Heia! Så flott! Jeg var også og samlet drivved til juletre - pakkekalenderjuletre....men, det ble med innsamlingen :-) Ønsker deg en fin førjulstid!

    SvarSlett
  4. Julepynt veldig etter min smak- kjempefint :)

    Ønsker deg en vakker dag

    Klemmer Monica

    SvarSlett
  5. Kjempefint tre - full av julestemning!!

    SvarSlett
  6. Kjempefint "tre" ! Det enkle er ofte det beste :)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  7. knallfint ble det med runde kvister....ble rustikk!

    klem tone

    SvarSlett
  8. Huff,har tenkt såå mange ganger at jeg skal lage noe lignende...men det blir bare med tanken her visst!!!!!!!!Hmmm...i år mååå jeg bare få ut fingern før det er for sent!!!
    Treet ditt ble kjepetøft!!!
    Ønsker deg god helg!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  9. Vakkert, vakkert, vakkert! Har eit par slike med gammal plank. Men dine kvistar var finere!

    Klem!

    SvarSlett