En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

onsdag 11. desember 2013

DIY vaskekluter


Velg bomullsgarn i den fargen du ønsker.
Siden mine er juleduker har jeg valgt rød og hvit.
Strikk dukene i den størrelsen du ønsker.
Jeg har brukt 40 masker på pinne nummer 4.
Strikk rettstrikk, til duken blir så lang som du vil ha den.

Jeg har fingerheklet tråden til hjertene.
Form til hjerter, med en liten løkke til oppheng, sy fast.
Enkelt og greit.








5 kommentarer:

  1. Så fine de er, og de passer jo kjempeflott nå til jul ♥

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  2. Så herlige og hjertegode de var!! Kreativ er du. Dette må være beste årstiden for deg, som er så glad i rødt. Nå kan du virkelig boltre deg:):) Ha fine røde dager.

    SvarSlett
  3. Kjempefine julekluter.
    Lett og pent.
    Vennlig hilsen Marit

    SvarSlett
  4. Så koslige de var,og kjekke å ta frem år etter år.Jeg må se om ikke jeg får lett frem litt mer selv,det har på sett og vis stoppet opp mellom prosjekt,syke unger og styr og stell.
    Den som hadde litt tid til å sette seg ned med et strikketøy...

    Håper dere er friske og fine og IKKE blåser vekk i dag heller!!

    Toveklem:)

    SvarSlett