En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 25. november 2013

Snø aktiviteter


Helgens glede var snø.
Store og små tok på masse klær og trampet ut i den lille snøen som var kommet.
Det trenger ikke være metervis med snø for at man skal kunne ha det gøy.

Litt lite snø til å ake i veien var det,
men vi klarte noen runder likevel.


Hjerteislykt ble laget
og
snømann ble laget.
Da var altanen skrapet tom for snø :)
 

Nå venter vi på mer snø!!



 Se flere helgegleder hos Vivi







7 kommentarer:

  1. Imponerende å få gjort så mye ut av så lite snø ;-))
    Her er det ikke et fnugg med snø, men det kommer helt sikkert hit også.

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Første snøen er jo alltid stas,da skal alle snøting prøves,samme hvor lite/mye det er,eller om den er kram eller våt!Ungene blir så glad og det er herlig å se de gode,røde kinnene de får etter noen timer ute :)
    Dine ser ut til å ha storkost seg ihvertfall,mere snø vil vi gjerne ha her også!!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  3. Jeg syns også snøen er herlig på denne tiden av året. Det blir så lyst og reint ute. Koselig med lykt da. Kanskje jeg må ut å lage "snyløkt" som vi sa i Lofoten i gamle dager.

    SvarSlett
  4. Så flott hjerte og snømann, ja jeg tenker det er lykke med snø.
    Jeg ønsker meg snø her også, det blir så mye lysere og lunere.

    Koselige bilder, ha en fin kveld.

    SvarSlett
  5. Så koselig med hjertelykt og blir god stemning av slik en herlig lykt :) Tenker dere hadde det gøy med å kle på snømannen. Er ikke så glad i snø- men jeg ser at det blir pent og rent og vakkert da :) og at barna syntes det er gøy med snø det er klart.

    God kveld klem Monica

    SvarSlett
  6. Åhh så flotte bilder!Den snølykten var bare helt herlig!Ja jeg også håper på mer snø!Her har det fryst på nå i kvled men i morgen sier de att det skla bli regn igjen!syns denne tiden er kjempekos jeg!stearinlys strikking god mat og drikke og en god serie på teve!og så gjene en god bok å lese på senga mens det stormer ute!Herligt!
    Takk for titten hos deg!Hilsen Anita

    SvarSlett
  7. For en fin snømann! Hjertelykta var skikkelig søt.

    SvarSlett