En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 24. august 2012

Drømmen om en urtehage



Husker dere disse urtene mine, som etter få dager i min varetekt så slik ut...


Vel, utrolig nok så har de, etter gode råd fra hjelpsomme sjeler, overlevd.
Og nå ser de ganske bra ut.


De ble plantet om i store potter og fikk godt med gjødsel.


Så drømmen om en urtehage lever, men nå er den flyttet over i potter.
Det skal bli en potte urtehage.

Jeg er god på planer, får se om jeg får gjennomført dem til neste vår. 
Planer er så mye lettere enn å faktisk få gjort det, for jeg har maaange planer.
Mange planer, lite tid og ingen penger, der har du meg :)


Ønsker alle en fin fin fredag, nå skal vi en tur innom Haukeland igjen.




6 kommentarer: