En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

onsdag 29. februar 2012

Snøklokker


I dag kom  kidza med Snøklokker til meg. Har sett at de har dukket opp i en del hager. Jeg har ikke det selv, og det kommer ikke av at jeg ikke har plantet. For det har jeg, mange ganger.

Av en eller annen grunn så vil de ikke vokse hos meg. Jeg har plantet ulike steder, ulike tider, ulike år osv. Jeg har snakket med gartnere, de har den litt vantro: Snøklokker? sleng dem i jord så kommer de.

Uansett hva jeg gjør så vil de ikke, men jeg gir ikke opp. Jeg liker Snøklokker, og en gang så SKAL jeg få det til. BASTA BOM!!

Vel, fram til jeg får til de vrange Snøklokkene, så får jeg nøye meg med dem mine søte små plukker til meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar