En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 7. februar 2012

Kvist dilla

Har alltid likt å ta litt av naturen med inn. I det siste har jeg fått litt kvist dilla.

Dette hjertet av bjørkekvist henger over på veggen i stuen.


Denne bjørkekvisten med lys i, henger over kjøkkenøyen.



Til jul pyntet vi kvisten med julekuler og røde hjerte lys.


Disse kvistene pynter opp i trappen.


På den lange fjellturen vår første nyttårsdag fant jeg disse kvistene helt på toppen (selvsagt). De var så flotte og mosegrodde at de bare måtte bli med hjem. Så hele den lenge veien hjem dro jeg på hele den svære buketten med kvister.


Vel hjemme så fant jeg selvsagt ikke noe egnet sted å sette dem, hele huset er jo under opp-pussing. Så de lå i evigheter på kjøkkenøyen, så lå de en liten evighet på spisebordet. Til slutt fikk noen nok og stablet dem opp etter en potteplante på gulvet. For de kunne jo selvsagt ikke kastes, jeg har jo tross alt dratt dem hele veien ned fra fjellet... og de er jo så pene... og når bare huset blir mer ferdig så finner jeg nok den perfekte plassen å ha dem...



Så nå ligger de her i denne kassen på soverommet vårt, stablet bort sammen med alt annet vi ikke klarer å finne plass til i opp-pussings kaoset.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar