En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 18. februar 2014

Sol


Sol
Om man ser forbi det at vinduene mine trenger desperat en vask,
så ser man sol.
Sol og snø,
snø som smelter fort.

(Og hvordan i all verden har ungene fått fingermerker så høyt opp på vinduene???)


Sukkulentene mine er fortsatt i live,
og ser ganske frisk og rask ut.
Heldigvis.


Herr Sprettloppe har fått de besøk av de fæle gule i lungene igjen,
og er satt på en ny kur.
Pilleboksen er ganske så full.
Sprettloppen selv er som vanlig i fin form.


 Jeg vurderer å vaske vinduene, 
men gidder ikke.
De må vaskes utvendig også,
så da får alt bare vente litt.

Det finnes mye bedre ting å gjøre i solen
enn å vaske vinduer :)





7 kommentarer:

  1. Herlig med sol, ja! Vinduene kan vente. Nyt solen :-)

    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Det var sanneligen rette innstillingen sin det.Visst er det andre ting å gjøre enn å vaske vindu slike strålende dager!Har selv registret fingeravtrykk ...kom ut av telling,og snutemerker stort sett på alle vindu!Jaja....får snu seg andre veien en stund til for slike dager som vi har hatt må bare nytes!!!Vinduene skal nok bli mfine de også.... en annen dag ;)
    Huffameg de gule,dumme!!!Håper de piller seg vekk litt fort!!!!God bedring!!!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  3. Alt syntes nå når sola og lyset kommer tilbake :P men det får da bare være :) Helt utrolig ja hvor merkene fester seg. Jeg hadde pelargoniaer i vinduet i fjor og skal vel sikkert ha det i år også- og det er merker etter de enda- noe klissete greier.

    Håper de gule stikker av gårde.

    Gode klemmer fra Monica

    SvarSlett
  4. Hei! Vet du hva? Når sola skinner, er plutselig alt annerledes og jeg merker hvor innmari jeg har savnet det. Har forresten sett månen. La vinduene være! God bedring til Sprettloppe og god kveld til deg! Anne

    SvarSlett
  5. Hellooooooo!!Og hei på deg!!sier du att solen skinner??Ja syns det var noe rart idag hihihi ble såå glad liksom!!hihihi

    Uff ja,de vinduene.Syns nå ikke dine ser så gale ut.du skal se mine.Ai ai ai!!!!!!!!!Her må det Bergen Tidene og Masse ajax til..Lille søte prinsessen syk igjen??Men godt hun får tran i tillegg.Store doser hun får måeg.sei.Min sønn er også syk.Men ikke feber.Snørr og halsvondt og idag sov vi til 11.Jøss.Ja da må du ha det godt og så snakkes vi.SUPERT inlegg:)))

    SvarSlett
  6. Ja, jeg lurer også på hvordan de fingermerkene kommer så høyt opp :-) Har heller ikke tenkt å vaske med det første..... God bedring til Sprettloppe :-)

    SvarSlett
  7. Merker, det betyr at dei er aktive og kan bevege seg..

    Det verste med å ha fri om helga når sola skin er at den avslører så mykje ;-)

    Nyt sola!!

    SvarSlett