En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 17. september 2013

Nattlig trøbbel



I dag våknet jeg opp med skikkelig gangsperr.
Siden gårsdagen var usedvanlig slapp,
hjemme med febersyk loppelus,
så er det dessverre bare det nattlige trøbbelet som kan forklare gangsperren. 


Nattlig trøbbel i form av dinosaurer, 
ikke engang vanlige dinosaurer,
kjempedinosaurer.
Kjempedinosaurer som skal fanges...


Jepp, her i huset er det ikke bare ungene som har rare drømmer.
Frøken tusselus drømmer om at hun hjelper Batman,
og jeg skal fange kjempedinosaurer.


Og det er usedvanlig hard arbeid å fange kjempedinosaurer.
Gangsperren tyder på at natten har vert aktiv.
Stakkars, stakkars mannen min som deler seng med meg.


Eller egentlig så deler vi madrasser på gulvet, 
for vi har verken seng eller soverom for tiden.

Derfor disse inspirerende bildene av flotte soverom.
Jeg ønsker meg et soverom og en seng.


Mannen min ønsker seg sikkert en fredelig natt,
eller en seng med skillevegg :)


Bildene er ikke tatt av meg.
De er funnet på ukjent sted på nettet.



5 kommentarer:

  1. Så lekre soverom du viser! Det hadde vært fint med store bjørkestammer på soverommet.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Hvem ville ikke ha ett sånt soverom, lekre alle sammen.

    Jeg håper du får en roligere natt, det er nok slitsomt å være på vandring når en helst skal hvile hele kroppen og hode.

    God kveld fra Marit.

    (pakken er sendt)

    SvarSlett
  3. Stilig soveroms-inspirasjon du har funnet! For noen flotte takbjelker på det første bildet.
    Håper du snart får soverom i orden, og at du sover godt i natt :)

    SvarSlett
  4. Vi får satse på at natta vert betre både for deg og mannen ;-)

    Flott inspirasjon!

    Natta klem

    SvarSlett
  5. valgte meg ut 2 favoritter......nå har jeg riktignok malt soverommet og er rimelig fornøyd, men vil alltid forandre,nårr man ser sånne bilder :-)

    mulig om du tolker drømmene dine, så er det soverom og seng du drømmer om ;-)

    klem tone

    SvarSlett