En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

onsdag 12. juni 2013

Hvor ble tiden av???


I dag er det 14 år siden jeg ble mamma for første gang.
14 år.
Jeg har en fjortis :)


Det virker ikke så lenge siden hun var min lille baby...
og vips, helt plutselig...
 en ung dame.
En nydelig ung dame
(og jeg er selvsagt helt nøytral i den saken)

Jeg er en heldig mamma!!




3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen til datteren din :) Ja, man ser på ungene hvor fort tiden går.

    Min yngste datter blir fjorten om en drøy uke.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med den nydelige datteren din!
    Tiden går fort ja...
    Ønsker dere en fin dag:)

    SvarSlett