En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 11. desember 2012

Zombie sykehusdag


I går hadde vi en ny sykehusdag.
Theo var på kontroll og skulle ta noen prøver hos sykepleier.
Det var ikke en gang så tidlig og burde egentlig ikke by på problemer, men... 


denne mammaen har i ca 3 uker nå vert oppe flere ganger hver natt.
De to minste har vert mye syke og det blir noen ganger opp om natten,
litt nesespray her, en forstøving der, litt trøst og litt kos.
Stort sett ikke noe problem før det går litt tid, men
mange netter med avbrutt søvn pleier smelle til slutt.

Og med min flaks så måtte det selvsagt komme på en sykehusdag.
Man vil jo gjerne virke sånn noenlunde oppegående, kanskje spesielt på sånne dager.
Men sånn skulle det ikke gå...
denne mammaen inntok zombie verden.
Heldigvis var pappaen med også.
Han ordnet opp, 
 jeg satt der på en stol og prøvde hardt å ikke sovne og dette av stolen.
Jeg må ha gitt litt av et inntrykk :)


Resten av dagen ble tilbrakt horisontalt,
og i dag har jeg sovet lenge.
Så nå tror jeg kanskje jeg nærmer meg menneskelig igjen.

Trenger kanskje ikke legge til at juleforberedelser har kommet laaangt ned på listen
 og at vi derfor nesten ikke har gjort noe.
Heldigvis er jeg ikke menneskelig nok... enda...til å stresse med det,
og jeg har egentlig lovet meg selv at jeg ikke skal stresse med juleforberedelser,
det blir jul likevel og alt det der...
men
 jeg kommer til å stresse, litt :)


Ha en strålende stressfri førjulsdag!!






4 kommentarer:

  1. Huff. Zombieland er et slitsomt sted å være. Jeg har ikke sovet en hel natt på 5 måneder takket være en liten baby som har våknet opptil 7 ganger om natten. Det er slitsomt å bli så trøtt!
    Håper barna blir bedre, så du får muligheten til å komme ajour på sovingen igjen. Desverre er det tiden for forkjølelse nå...

    God bedring til barna og sov godt til deg :)

    SvarSlett
  2. PS. Så fin header - skikkelig koselig julestemning!

    SvarSlett
  3. Høyrse slitsomt ut å ha det slik. Håper du får kvile deg ut mellom slaga.

    Klem!

    SvarSlett
  4. Uff da jeg føler med dere.
    Ikke stress med julen du for den kommer uansett, det blir ikke hyggeligere
    om det er vasket og ryddet i alle kriker og kroker.

    Jeg ønsker dere god bedring og at du får sovet ut, ellers blir du syk også.

    Ha en fin dag, klem fra Marit.
    (nydelige vinterbilder)

    SvarSlett