En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 29. juni 2012

Endelig...


Jeg har blitt mobbet litt her hjemme for denne kvist dillaen min. 
Jeg samler kvister og stokker over alt, i skogen, ved sjøen, på fjellet...
 og jeg leter alltid etter den perfekte stokken.
Jeg kan dra på stokker og grener i timesvis fra fjellet,
eller prøve å flytte på dige, gjennomvåte og skikkelig tunge stokker fra sjøen.


Nå har jeg endelig bevis på at andre også liker kvister, stokker og røtter. 
Endelig... HA, kjære... jeg sa det...
Det fins flere enn meg.


Og det ser jo flott ut med naturlig kvist pynt.


Nå er jeg skikkelig fornøyd og kan intensivere jakten på den perfekte stokken... 
for dette er tross alt helt normalt... 

6 kommentarer:

  1. Der kunne du ha beskrevet meg ,for jeg har også dilla på røtter ,steiner og flotte pinner osv he he.
    Du har noen fine ser jeg ,denne dilla`n går ikke over så vi får bare kose oss med den.

    God helg , Maritklem.

    SvarSlett
  2. Godt det er flere enn meg med denne dillaen. Disse stokkene er dessverre ikke mine, bildene er fra aboretet.

    God helg klem!!

    SvarSlett
  3. spør du meg kunne du hatt verre dille enn denne ihvertfall!!!Sønnen min har forresten lidd av samme dillen fra han kunne gå og av og til enda...pinner,kjepper,greiner...hva det enn måtte være som kan ha en miiinste likhet med et sverd blir plukket med hjem - om ikke mora ber han kaste dem fra seg før vi er hjemme da.Ser at det ikke er sverd du bruker dem til så da går det vel an ,)
    God Helg til deg og dine - koslige bed du har
    Toveklem:)

    SvarSlett
  4. Hei :)
    Kom over bloggen din via en annen
    blogg, og tenkte jeg skulle legge
    igjen noen ord ღ Flott blogg med
    mange fine bilder og blomster ღ
    ... og flotte stokker er ikke å
    forakte ;)) La meg til som følger
    her hos deg... Og så ønsker jeg
    deg en fortsatt fin uke og sommer
    Klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Blir alltid glad for noen ord, og for flere følgere. Tusen takk og klem!!

      Slett
  5. Jeg velger å la stokk være ute, men ja, tre er vakkert :)

    Legger meg til som følger ;)



    Har du vurdert å ikke ha den ordgreia? Vanskelig p lese de bokstavene, og ikke hører jeg hva de sier heller..

    SvarSlett