En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 3. juli 2012

Helgen


Denne helgen var avlastning helgen vår, og fri. Deilig.
Alle ungene var hos mormor og besse.


Fredagen var vi hos min manns bestemor. 
(Hun er egentlig ikke bestemoren hans, men hun er som en bestemor)
Hun har flyttet i ny leilighet og trenger hjelp til å henge opp bilder. 
Vi fikk hengt opp masse bilder og leiligheten ble skikkelig flott.


Lørdagen gikk med til litt rydding på dagen.
Om kvelden tok min kjære mann meg med ut på middag og kino,
som han skyldte meg...
Vi koste oss masse.


Søndagen feiret vi mamma sin dag her oss oss.
Mammaer trenger å bli gjort litt stas på. 
Mamma selv ville bare droppe å feire hele dagen og jeg måtte bruke en mild form for tvang for å få henne til å feire den, men det er klart at mamma skal feires!!
Så da ble det middag og kaker hos oss, og jeg tror dagen ble ganske vellykket.
Bursdagsbarnet fikk krone på, det var lys og fakler på kakene og hele familien var samlet.
Tror bursdagsbarnet koste seg også, selv om hun ble tvunget...


Bildene er fra hagen vår. Det har vert så tørt her at vi har måttet vanne. Da er det godt med gode hjelpere.

2 kommentarer:

  1. Hei du gode!
    Tusen hjertelig takk for alle de gode hilsnene du legger igjen hos meg. Det varmer skikkelig!! Beklager at jeg er selv er en elendig bloggvenninnene om dagen, men det er bare masse som skjer hele tiden! Det går seg vel til :-))

    Tenker din mor var glad for at hun ble gjort litt stas på , jeg!
    Stusselig å la dagen passere i stillhet også ;-)
    Ha en fin tirsdag!
    Klemmer

    SvarSlett
  2. Det var en aktiv helg , kino hørtes hyggelig ut for det har jeg ikke vært på lenge lenge.
    Er det tørt ,det problemet har ikke vi på østlandet følt som noe last på flere uker (men det er oppholdsvær i dag ,,ennå,,)

    Ha en fin dag , artige bilder.
    Maritklem.

    SvarSlett