En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 14. juni 2012

Sykehus, bursdager og mye mer


Vi er fremdeles inne i en travel tid.

Som fortalt, sist uke hadde vi ikke mindre enn 7 bursdagsbesøk. Et av de var da vår egen tenåring feiret 13 års dagen sin sammen med en venninne. Heldigvis var det flere som feiret sammen, så det var "bare" 4 besøker.
Vi hadde også to dager på barneklinikken på Haukeland og to sommer avsluttninger.

Liljekonvall, pynt til bursdagsfest.

Denne uken har vi vert gjennom 3 bursdager allerede, og vi har to igjen. Vi har også denne uken hatt to dager på barneklinikken på Haukeland. Sprettloppen har hatt CF-årskontroll. Loppelusa fikk endelig gått på førskoledagen sin, med mormor. Siden vi var på Haukeland.

De lukter helt fantastisk, en av mine favoritter.

I dag har vi en liten puste pause, og det er jammen godt. 
Loppelusa har ikke vert i form i dag, antageligvis bare sliten etter alt styret.
Nå slapper vi helt av. Litt rydding og baking senere i dag, for i morgen braker det løs igjen.

Hawaii rosen min blomster, perfekt timet.

Det braker også løs på lørdag, søndag er hviledag.
Neste uke er det igjen to sommeravsluttninger og en Haukeland dag. 
Men det er ihvertfall litt mindre styr...håper jeg.

Den har blitt ganske svær.
I tillegg til alt dette så har jeg fått tid til å ordne litt i hagen...
Gubben jobbet overtid, så jeg tok sagen i egne hender. 
Det har både treet og jeg merker etter...


Mine to linselus viser hvor stor den er.
Ungene har blitt presset, truet og blackmailet til å hjelpe til i huset.
Og de har heldigvis vert veldig flinke.

Tussalusa har laget kunst.

Nå er det heldigvis snart sommerferie, vi gleder oss.

Ha en fin dag




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar