En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

lørdag 16. juni 2012

Hageportalene



Hageportalene har blitt grønne og viser endelig litt.
Har lyst til å få dem enda litt mer tydelige, men vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. 
Må tenke og planlegge litt...


Kanskje en klatreplante oppover fuglematetreet... det vil gjerne skjerme fuglene litt også. 


Rips, solbær og stikkelsbær er kommet, nå er det bare å vente mens de modner.


Vi har laget bed av naturstein, da blir det ikke snorrette bed med støpekanter. 
Her tyter det ut små blomster og gress mellom steinene, men jeg synes det er sjarmerende. 

Jeg vil ha en lat hage som jeg kan nyte, ikke en der jeg bruker all min tid til luking. Dessuten liker jeg mye av det som blir oppfattet som ugress.


Jordbærplantene blomstrer og jeg håper på ihvertfall litt jordbær.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar