En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

torsdag 15. november 2012

Planer...




Noen av oss har hatt det ganske travelt denne uken,
det har vert utviklingsamtaler på skolen, styremøte, forelesning, hjelp med flytting 
+
alt vi vanligvis gjør.

I dag blir nok den travleste av dem alle,



så jeg er veldig glad det er frihelgen vår denne helgen,
alle ungene til mormor og besse.

Da skal jeg gjøre som Frankie boy her:



Slappe av og kose meg,
ihvertfall littegranne innimellom alt jeg har planlagt å gjøre :)






















2 kommentarer:

  1. fikk høstfølelsen med disse bildene...flotte farger!
    så deilig ut å være katt i kurven, men i disse førjulstider, så må man stå på for å bli ferdig :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Huff,ja jeg sa det til Gubben tidligere i dag at jeg gleder meg til (måtte tenke meg om en stund) :MANDAG!!!
    Da skal jeg nemlig ingenting,ikke ungene heller...
    Veldig travle tider,kjenner det blir mye,sliten men våkner forhåpentligvis kvikk og rask i morgen igjen:)
    Herlighet for et tøft skilt du har lagd,skulle begynt å produsert og solgt...de var bare knall!!!
    Hadde passet her også hihi;)
    Kos deg med frihelgen...masse!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett