En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 25. februar 2013

Hageporter



Strålende sol og mildvær gjør at hagelysten kommer løpende.
Jeg leitet etter inspirasjon til hageporten og kom over disse prakt eksemplarene.
Skulle gjerne hatt sånne i hagen min!!
Bildene er selvsagt ikke tatt av meg.
De er funnet på ukjent sted på nettet.







Rundt svingen nærmer jeg meg fort
en ukjent vei, en bortgjemt port.
Og skjønt jeg ofte gikk forbi,
har jeg igjen en siste sti
som ender skjult bak hav og fjell
hinsides sol og måne selv.







1 kommentar:

  1. hei,
    koselige bilder du har lagt ut.
    have er herlig å ha.
    flotte porter dette. liker.
    takk også for hilsen hos meg. trist at dere sliter så mye med sykdom, - håper ungene vokser av seg plagene og at de alle blir friske igjen. det er jo det som er ønskelig og slik det absolutt skulle være. glad og frisk er det beste.
    uansett... ser du har masse ting å ta tak i med hus og hage. det har vi også. alltid noe å gjøre.
    ønsker deg, dere, kun det aller best for våren og sommeren.
    man må nyte dagene og lyset.
    så det var 14 plussgrader i kjøkkenkroken nettopp
    .-)
    klem TOVE

    SvarSlett