En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 17. august 2012

Hva gjør man...


En hel dag for meg selv (fram til 13.30)
Hva gjør jeg med en hel dag for meg selv?
Gubben er på jobb, ungene er sent på skolen og jeg er her...alene.

Dette her jeg ventet på lenge, og nå når det endelig har skjedd så blir jeg nesten litt lammet.
Hva gjør man?

En god mor burde kanskje ikke innrømme at hun lengter etter litt tid for seg selv, men gode mødre vet at man trenger litt tid for seg selv. At man blir en bedre mor av å få gjøre noe man har lyst til.

Så selv om jeg har 1001 ting jeg burde gjort, så skal denne dagen bestå av det jeg har lyst til å gjøre.
Og her er også litt av problemet, for det er ihvertfall en million ting jeg har lyst til å gjøre også.
Jeg føler meg litt som et barn i verden største godtebutikk, som kan velge akkurat det man vil ha, bare for å finne ut at man har bare litt penger. Skjønner...?

Hvordan prioritere tiden...
Hva har jeg mest lyst til...


Vel, jeg gidder ikke stresse med det.
Jeg skal sette på litt musikk, lage meg en god frokost og spise den ute i lysthuset.
Så finner jeg nok ut av ting. Kanskje jeg bare sitter der i lysthuset hele dagen, men en ting er sikkert: Dette blir en bra dag!!

Og i kveld har gubben lovet meg en date!!


En super dag ønskes dere alle :)












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar