En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 31. august 2012

Dagen derpå


I dag er det dagen derpå for Leni.
I går ble bursdagen feiret med hele klassen, det var "hæla i taket og tenna i tapeten".
 19 pirater og piratprinsesser kom på piratfesten. 
5+1 var mine egne, Malin har hatt en venninne på overnatting noen dager .
Lydnivået var imponerende, men de oppførte seg supert.

Piraten og piratprinsessene mine.

Leni`s piratleker 2012 ble suverent gjennomført av alle.
Piratlekene inneholder de klassiske:
kast piraten i bøtten
sett bart på piraten 
og 
blås piraten av planken.
Etterpå fikk alle diplom og gullmedalje.



I dag, dagen derpå, har Leni en dårlig dag. 
Hun er mildt sagt litt sliten.
Hun vil ikke gå på skolen, hun har jo fått så masse nye fine leker, og hun er trøtt, og hun vil ikke gå med regntøy, og ihvertfall ikke støvlene, de er dumme, og hun vil, vil ha på den trøyen som er i vask, og... listen fortsetter i det uendelige.

Hennie har vondt i armen etter vaksinen hun fikk i går.
Theo har fått en ny lungeinfeksjon og har begynt på en antibiotika kur, denne gangen fikk han en type vi ikke har hatt før. Han sa han hadde vondt i magen, og jeg tenker med en gang at det må være de nye pillene, 
helt til ungen sier: men mamma, jeg tror det hjelper med muffins :)
Så det var kanskje ikke så gale likevel, og muffins det fikk han.

Og midt i alt dette kaoset, så har jeg det litt travelt også. 
I dag er Theo sin første time med den nye fysioterapeuten, og jeg skal ned på skolen og treffe henne.

Nå har heldigvis roen senket seg.
Jeg rakk alt jeg skulle (nesten) og har til og med fått meg en liten luftetur. 
Nå venter husarbeidet, om jeg bare klarer opparbeide litt energi :)


En flott fredag ønskes alle!!







2 kommentarer:

  1. Puh!!!Pust ut!Jeg er mildt sagt imponert over deg...som du står på !!! Nydelig bursdagsjente og selskapet var nok en inneriter!!!Du er vel sliten du også???
    Ta vare på deg selv oppi alt anneT!
    Toveklem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble ikke så mye husarbeid på meg. Jeg flatet ut på solsengen og koste meg. På kvelden ble det middag ute med mannen, og gode venner. Man får ikke gjort alt, noen ganger er det viktigere å ta litt vare på seg selv :)

      Slett