En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

tirsdag 12. mars 2013

Leveringsproblemer


SNØ...
det var IKKE det jeg bestilte, her må det være leveringsproblemer.
Jeg bestilte varme, mye mer varme.

Etter å ha hylt og skreket, som en trassig toåring i en times tid,
fant jeg ut at det var rett og slett best å bare gå i hi.
Bli i sengen til alle spor av snø er borte, til våren og varmen har gjort seg skikkelig merket.

Til og med ungene ble litt sur på snøen i dag,
de hadde jo fått bruke joggesko i flere dager allerede.
Da er det hardt å gå tilbake til vinterdress og vinterstøvler.


Bøllis ble ganske glad for snøen.
Men jeg er fremdeles sur og trassig,
og jeg er MYE mer utholdene enn en toåring.

Så mye for den planen om å ikke bli sur og trassig når snøen kommer om våren.
For den kommer jo alltid, og jeg vet det.
Jeg vet også at det ikke hjelper å få trass-anfall som hadde fått enhver toåring til å bli grønn av misunnelse. 
Men altså, den planen...
den om å ikke bli sur...glem den...jeg er sur!!






1 kommentar:

  1. Jeg ble også sur i dag, og det er nokså uvanlig for meg når vi snakker snø, jeg som vanligvis blir glad for snø!!! Men no var jeg klar for varmt fint sykkelvær :(

    SvarSlett