En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

mandag 29. oktober 2012

Noen ganger går ikke ting som planlagt...


og noen ganger går det fullstendig galt.
Så galt at man leter etter gode grunner til hvordan i all verden man kunne ta så fullstendig feil.
For hva pokker hva det jeg egentlig tenkte på,
jeg må ha vert dopet
fått et skummelt virus på hjernen
vert fullstendig drita full
besatt av et spøkelse 
under tankekraft av et romvesen

Teoriene mine er mange, for jeg kan fremdeles huske at jeg synes ideen var god. 


Og skal jeg være helt ærlig så var ideen god,
problemet er at jeg hadde glemt å ta visse; nå fullstendig opplagte, problemer med i beregningen.


Nå er det kanskje noen som lurer på hva denne gigantiske tabben er, og det skal jeg selvsagt fortelle.
Det er nemlig ideen om rommene til de to minste.
De har hver sine separate rom med seng, skrivepult, skap og kommode.
Så har de en felles lekedel.

Utdypende forklaring på hvorfor denne ideen er katastrofal, følger senere.


Igjen høstbilder for å dempe klagingen min...





2 kommentarer:

  1. Hei på deg;)
    Nå er jeg spent på hva du har funnet på...;)
    Ha en flott mandag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Nå både ler jeg godt og irriterer meg grønn og gul over at du sier a og ikke b!Gjett om jeg ble nysgjerrig ;)
    Toveklem:)

    SvarSlett