En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

søndag 9. februar 2014

Glemte skatter



Etter litt flytting på saker og ting,
så trenge jeg noe å sette bregnen på.
Jeg kunne ikke finne noe passende og måtte på jakt i roteboden.


Der fant jeg denne lille tønnen,
og den passet perfekt.
Jeg husker jeg dro den med meg en gang,
fordi den var så kul.
Jeg fant bare aldri ut hvor jeg skulle ha den,
så den havnet i roteboden.


 Jeg tok av sitteputen på toppen og snudde den på hodet.
Så hadde jeg den perfekte plassen til bregnen.


Jeg ble så fornøyd,
digger å finne igjen glemte skatter.


Flere helgegleder hos Vivi










15 kommentarer:

  1. Så flott det ble! Gøy når man finner ting man har tatt vare på...og kan bruke det til noe :-) ha en flott søndag!

    SvarSlett
  2. Ingenting er som skjulte skatter- herlig :)

    Klem fra Monica

    SvarSlett
  3. Den tønna er jo kjempefin og helt perfekt til blomsten din, den som leter finner.

    God morsdag fra Marit.

    SvarSlett
  4. Det ble en kjempefin pidestall å ha bregnen på!
    Kjekt å hente frem gjemte skatter :-)

    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  5. Ja det ble kjempefint:)
    Godt en ikke kaster ting..for plutselig finner en ut hva den passer til:)
    Fin søndag:)

    SvarSlett
  6. Smart! Ein veit aldri kva tid ein får bruk for det :-)

    God søndag!!

    SvarSlett
  7. HEI
    "Kjekt å ha kjekt å ha ... Får nok bruk for den en dag..."
    - og det fikk du!
    Ha en fin kveld.
    klem TOVE

    SvarSlett
  8. SÅnn liker jeg å tenke også...at om man ikke finner plassen eller meningen med en ting man liker med det samme så dukker det helt plutselig en dag opp.Og dette var jo perfekt!
    har hatt noen slike a-ha opplevelser selv,og det er jo rett og slett gøy!!!! BLir så fornøyd med seg selv at man nesten ikke har godt av det ;)
    Men der ser man,lurt å samle på ting! ;)

    Tøft med zinkpotten på den store og flotte bregnen din også - morsdagsgaven kanskje??
    Her har jeg ordnet med blomster selv,morsdag er oppskrytt hihi!MEn en deilig stund og med en god bloggerunde er jeg veldig fornøyd likevel!!!
    Håper du har hatt en flott dag!
    Toveklem.)

    SvarSlett
  9. Ja helt enig med Toves sammensurium!!virkelig ett flott innlegg på morsdag :))Eg likte steikande godt det gulvet ditt og..ja, ser du, her ser vi på alt hihiihihihihih!!Håper du har en fin aften!Her har vi hatt gjester i hele helgen og no leser far og sønn til matteprøve..mens jeg..ja jeg traver rundt og skal det være noe ??hihhi kaffe??Te??Litt saft??hihiih.Ja morsdagen e såå oppskrytt hiihhi..Men det verste er att jeg koser jeg meg jeg..og titte på blogg og sånt innimellomm hiihiihih..Ha det suuuuuuuuuuuuuupert !!:)))))

    SvarSlett
  10. Å, så herlig tønne du har her ❤
    Ingen ting er som å finne skjulte
    skatter hjemme :) Og herlig vårlig
    stemning på bildene under her
    også - gleder meg til sola begynner
    å varme og jeg kan sette meg ut i
    solveggen ❤ Ønsker deg en fortsatt
    fin kveld, og ukestart. Klem fra Mette

    SvarSlett
  11. Du fant du fant! Det passet jo som bregne på tønne jo:):)

    SvarSlett
  12. Denne passet jo kjempe fint :) Skjønner at du ble fornøyd.
    Veldig hyggelig at du ville være med på helgegleder. Ønsker deg en fin ny uke! Klem

    SvarSlett
  13. Hei! Roteboder/rom har vi mange av, men jeg tviler på at det er så fine glemte skatter der. Kanskje jeg skal begynne å rydde? God kveld! Anne

    SvarSlett
  14. Så flott det ble! God ide :-)

    SvarSlett
  15. Så smart da! Nå kom jeg på at jeg også har en tønne stående i ei bod, bortglemt. Det må jeg gjøre noe med :-)

    SvarSlett