En blogg om det som gjør hverdagen uvanlig og spesiell: familie, venner, interiør, hage og natur. Masse tull og fjas, litt alvor.
Håper du trives, og legg gjerne igjen et spor etter deg.

fredag 14. desember 2012

Sykehusdag uten zombiemor


I går var det tiden for en ny sykehusdag, denne gangen ble det heldigvis uten zombiemor.
Hennie og Leni var på kontroll.
I det de stormet inn på sykehuset, vinket til de i resepsjonen, 
ÅÅÅet seg over juletreet, hoppet i lekene 
og kranglet litt om hvem som skulle ha hva... alt veldig høyrøstet, da slo det meg at:
det er ikke bare fordeler med at de føler seg så hjemme på sykehuset...

Det ble noen timer på sykehuset i går også, 
men nå er det ikke flere oppsatte timer før jul.



Disse nydelige blomstene fikk jeg av Ariel.
Hun er så flink å glede mammaen sin med blomster.
Jeg elsker Nelliker,
kanskje fordi min mormor elsket Nelliker og de minner meg om henne.

Og så har jeg gjort en super, virkelig super, oppdagelse,
en ring aviser og tv stasjoner verden over oppdagelse
(mener jeg da)
mer om det kommer...




4 kommentarer:

  1. Nå er jeg veldig kjent på oppdagelsen din, kjenner jeg ;-)
    Si det, da! ;-)) hehe!

    Føler litt med dere ift alle sykehusbesøkene deres..
    Var det fordi de var premature? Eller er jeg helt på bærtur nå...? :-S

    Ha en fin adventshelg!
    Klemmer

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne gangen var det astma kontroll. Astmaen er muligens verre på Leni fordi hun var prematur, men det kan man ikke vite sikkert.

      Slett
  2. Nå er jeg skikkelig nysgjerrig altså!
    Venter i spenning;)
    Fine helga til deg!
    Klem!

    SvarSlett
  3. Ååå...du får ikke si a og ikke b.Slikt har jeg ikke godt av,nysgjerrig som jeg er.Håper jeg overlever spenningen til du slipper det store nyhendet!!!
    Toveklem:)

    SvarSlett